Irudi subliminalak

37429-14-publicidad-subliminalPublizitate subliminala ez da gaur eguneko gauza, 1957 urtetik abian dago. Marcela Orozkok argitaratu duenez Todo Marketing web orrialdean, James Vicary-k  publizitatea asaldatu zuen, ikus-entzunetako arlora bideratzean. Hartzaileari iragarpenaren mezua nolabait, beste modu batez heltzen lortuz: mezu izkutu baten bidez.

Pubizitate mota hau ugariagoa da mezu ikusgaietan, hots, aldizkarietako eta telebistako iragarkietan, edota karteletan.

Ildo beretik, web orrialde honek publizitate subliminalaren helburuak azaltzen ditu:

  •  Estimulo que no se percibe conscientemente.
  • Influye en la conducta de los compradores.
  • La finalidad de la publicidad subliminal es crear una necesidad en el consumidor como por ejemplo: poseer una marca en específico, generar hambre o sed.

Noiz gara zaurgarriago publizitate subliminalarekiko?

MarketingDirecto web orrialdeko teknikeriek idatzi dutenez, Londreseko Unibertsitatearen Neurozientzia Kognitiboko Institutoko ikertzaileek “El Club de la Lucha” filma adibide gisa hartuz, azterketa bat egin dute.

actividad_cerebral_estado_vegetativo

Publizitate subliminaleko irudiek nola eragiten duten gure portaeran oinarrituz, hain zuzen, garunaren atal asko erabili gabe ditugunean. Aitzitik, gure burmuina beteta dagoenean irudi horiek ez gaituzte eragiten eta mezu subliminalek ez dute erantzunik.
Baina irudira jotzen badugu gure burmuina martxan ez dagoenenan, -adi ez gaudenean, esaterako- honek eragina izango du guregan.

Aipamenak

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s